péntek, október 28

csak a lényeg lényegének bizonyítéka.

azt mondta,hogy egy ember akkor válik felnőtté,ha elkezd önmagával beszélgetni,és megvitatja tetteit meg minden.elég okos,szóval azt hiszem,nem mondhatott nagy hülyeséget.de mégse akarok ennek hinni,mert akkor én már kurvarég felnőttem,ami most így kicsit viccesen hangzik.főlnőttem,amikor soha az életbe nem akarom magamra azt a jelzőt használni,hogy felnőtt.most eszembe jutott az angoltanárnőm kisfia.talán 5 éves lehet,de nem használhatja senki ezt a szót vele kapcsolatban,hogy gyerek vagy óvodás.talán régen én is így gondoltam,de már egyre jobban ndorodom a felnőtté vállás fogalmától.pedig az okos ember szerint,ha azt vesszük,felnőttem és benőtt a fejem lágya.benőtt volna? nalóf*szt.a lényeg az,hogy én meg azt nem fogom szeretni,ha felnőttnek neveznek és agyilag is érettnek.hiszen senki se tudja,mi van bennem."már átláttok rajtam,de nem láttok belém"
petivel meg noémivel egy csomót dumálunk arról,hogy hova tovább.közülönk talán noémi az,aki elveszett és tanácstalan.rólam már mindneki tudja,hogy képzős leszek,és hogy engem ettől a céltól nem fosztanak meg,semmi se fogja a véleményem megváltoztatni.vélemény.az,ami mindenkinek van.peti állandóan arról dumál,hogy a művészeti egy kalap fos.neki.meg hogy csak annyi,hogy van két rajzom.és én nem tudom neki megmagyarázni ,hogy héj,ha nekem egy rajzom lenne,és egy műv.törim akkor is odamennék,mert nem akarok hülyepicsaribancok társaságában lélegezni.nekem a hangolat kell.és azok az emberek.azok,akikkel egy hetet voltam nyáron hatfán.azok kellenek,akik tudom,hogy várnak már,és emese helyett zsófinak szólítanak majd.
ledöbbentem,hogy a körülöttem lévő emberek mennyire befolyásolhatók,irányíthatók.szerdáig mindenki vakon hitt abban,hogy ebbe meg abba az iskolába kezdi majd a jövőévét.aztán jön öt ember,aki robotszerűen megtanulta dícsérni az iskoláját,meg minden,és az osztály egy része rögtön iskolát vált,és olyan elszánt lesz az iskolájával kapcsolatban,hogy szánalom.aztán jön majd még egy középiskola bemutatni az ottani rendszert és újra váltanak.nem tudják ez emberek,hogy mit akarnak.pfff.../bár én se vagyok mindig tisztában a dolgokkal./
és...még most se válltottam meg a világot,de még csak nem is változtam.talán egy icipicikét.legalább.vagyis ez is csak talán.a lényeg lényege,hogy élek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése