szerda, augusztus 3


valamiről már írni kéne,de komolyan.a múltkori postom se volt saját,és semmit nem mondtam hogy létemrúl.najó,nem is biztos,hogy ez sok mindenkit foglalkoztat,de hát ez van.talán írnom kéne a szombatról...mert azt szerettem,de kurvára.nem tudom,hogy mit élveztem benne annyira,de nem akartam hazajönni.este negyedtizenyegykor értem haza,amikor még csak a tesóm volt itthon,apáék csak utánam jöttem meg a születésnapi buliból.nem úgy jött össze az a délután,mint ahogy azt elterveztük,mivel a programot Kövesden lefújták az idő miatt,vagy mi.de egy teljes délután ott voltam velük. végig hallgattam,néztem,élveztem a zenekari próbákat.hallgattam,ahogy Csnege énekel,meg a többiek zenélnek.jaj,Nóra.az a gyerek egy vattacukor :D imádom ezeket a gyerkőcöket.főleg,akik még játszanak is az énfajtámmal.aztán meg a szegény lufi kilyukadt,hála valamelyik Dajka fiúnak :D nem tudom,mi volt ebben a napban ekkora jü,de én számomra rohadtul adta.jaj,meg a késő esti résgi iskola nézés ,gyertyával,meg kézen fogva.jaj,és a votl rajztanárom tök jó fej.még citromos sört is vett,meg minden.úgyhoyg úgy döntöttem,hogy írok amjd neki,hogy nem jön-e el velem abba a régi suliba fotózni,mert tök jó buli lenne.
a következő héten nem leszek itthon.nagyimnál tanyázok Nagytárkányban.ami ugyebár jó,mert ott a Tisza meg miegymás.lehet jó sokat fotózni,zenélni,beszélgetni,sétálni meg minden.meg remélem,hogy Csenge eljön hozzám oda,és elmegyünk Tomiékhoz,mert hát jólenne.mert ugye mindig akkor nézett rám,amikor én is ő rá.vagyis ez mindekettő Dajkával így volt. :$
am meg itt elhihetem veletek,hogy mindnem miylen kurvajó,meg minden,közben meg itthon úgy érzem magam néha,mint a pokolban.de hát ez van,már olyan,mintha kezdeném megszokni.
tegnap 5kor keltem,és korán reggel vonatoztam,majd egész nap Kassán bóklásztam és vásároltam.bővült a töröknadrág gyűjteményem egy taggal,meg vettem egy elég csinos kis ruhát,ami tanévnyitóra jó lesz :D jaj,meg még ami fontos,egy kurvaszép türkíz gyűrűt.*-*
holnap meg reggeltől Csengével vagyok,pizzát sütünk,meg portfóliót bővítünk.most meg muffint megyek sütni.Sütiiiiii *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése