péntek, augusztus 5

ez most ilyen.rámtört.


kellene egy szál cigi.csak egy slukk.emlékszem,amikor szombaton azt mondtam Tominak,amikor rágyújtott,hogy 'adj egy slukkot a cigidből,szeress belém,te ringyó!' csak annyit kérdezett,hogy 'kérsz?' én meg letudtam egy 'kösz,de most nem'-mel.pedig oylan szivesen fújtam volna rá a cigifüstöt. jó lett volna látni ahogy az esti fények megvilágítják a füstöt,és felé száll.
és most is jó lenne látni.vagy csak hallani,akár csak távolról,ahogy megszólaltatja a dobokat.Tomi a Tama dobokat.jó,nem kell a kicsiő,de akkor adjatok egy cigit,és szűnjön meg a világ egy pár percre.forogjon velem a Föld,ahogy a füst távozik a tüdőmből.holnap elmegyek délután.elmegyek madarakat lesni dobozos kávéval és zabhegyezővel.viszem magammal Salinger gondolatait.viszem magammal Kiss Tibiéket is.de leginkább a természet szavára leszek kiváncsi.vagyis,úgyse fog ez teljesen sikerülni,mert fogom hallani azt a hülye fesztivált.ami ráadásul rock.amit ugyebár szeretek,de most nem kéne.nem is nézek le.nincs rá hangulatom.talán majd lopok a hűtőből egy doboz sört. attól függ,hogy mikor megyek.jó lenne kora reggel.a kora reggeli napsütés és a kora reggeli madárcsicsergés jól esne.

és hé,emberek,láttátok már A szív bajonai c. filmet ? én am megnéztem,és azt kell mondjam,nagyon tetszik.igaz történet,és ha belegondolsz... hú.ütős.
jaj,amúgy nem kell azt hinni,hogy ennyire dohány mániás vagyok,meg minden.de egyszeráen néha jól esne.és ezekből a pillanatokból meg nincs túl sok,szóval.
ez most ilyen hangulatú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése