szerda, július 13

te amúgy füvezel?


szegezte felém ezt a kérdést egy srác,akit egy napja se ismerek .úgy néztem rá,szerintem megijedt.én is megijedtem a kérdéstől.amikor megkérdezte,hogy miből gondolja ezt,azt felelte,hogy reggae színeket hordok,reggae-t hallgatok meg hippi vagyok.hmm...és ez már arra utal rögtön,hogy szívok? ez az egy ítélet nem tetszett a srácban,de amúgy jó fej az a Szebi (:
ma megint strandon áztattam a seggem,megint jót dumáltam Huhkával,akivel egyre de egyre többet beszélgetek. ♥
nem volt kulcsom,nem rúgtam be az ajtót,mert túl nagy lett volna a kár.csak úgy egy órát vártam anyáékra,hogy jöjjenek már,mert nem tudok bemenni,és kint pecsenye leszek :S de nem baj,lefekdütem a vizes törölközőmre és döglöttem,míg anya hazajött,de még ezt se vettem észre...felhívtam anyát,kérdem,hol van,azt monjda,ittho..na jóén meg a kertben várok rád :D
reggelre egyébként eltört az áűgyam.vagyis a rács.de már jobb,mint újkorában.amíg iylen törött állapotához jutott a rács,3 reccsenésen kellett átmennie.az első,amikor Dani,Ádi rajta feküdtek és Dinci pedig enegm rádobott :D a második tegnap volt,amikor anya kiakarta nyitni az ablakomat és ma éjjel pedig alattam. ó,apa örült (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése