szombat, július 16

mostanság már ott tartok,hogy több sört iszok,mint teát.
no,most ezzel tudok csak dicsekedni.
még mindig arra gyúrok,hogy minnél rongyosabbra hallgassam a Quimby,Hiperkarma és Zselenszky Tamás dalokat.de valahogy ők nem használódnak
el az idők folyamán.hallgathatnám őket egyfolytában,éjjel-nappal,tudom,megunni úgyse tudnám és az értékéből se nagyon veszítene.azt is tudom,hogy ha nekem gyerekeim,unokáim lesznek,ezt fogják hallgatni.
amúgy büszke vagyok magamra,hogy nem lett belőlem olyan diszkópatkány,mint a mostani fiatalság háromnegyede.én igenis büszkén mondom ki,hogy tudom,miről énekel Kiss Tibi a most múlik pontosan dalban,és hogy ez a dal nem népdal ! és arra is büszke vagyok,hogy nem tudom SP dalait fejből és csak nem rég tudtam meg,hogy Éder Krisztián és SP egy,és ugyanaz,ahogy Miley Cyrus és Hannah Montata is.na errő ennyit.
jaj,tegnap gondolkodtam.azon ,hogy vajon Janicsák Veca értette-e ,hogy miről énekel,mikor kiállt a színpadra Tibi dalával,bár a Majorosi Marianna hangjaival.láttam egy interjút,amikor attól a kínai kiscsajtól kérdezték,hogy érti-e a dal lényegét.na,nagy lóf*
szt.már bocsánat.tegnap kitettem a híres fészbők üzenőfalamra ezt a dalt,és kértem az ismerőseimet,hogy írják meg,ki szerint miről szól ez a dal.nos,lájkolni mertek,de véleményt írni s
enki se. most itt kérdem Tőletek,itt vagytok 50en,közületek tudom,hogy Hoocy,Média,Suhancos,Pergamen tudja,mire gondolol Tibi,amikor azt énekli,hogy szaladjon kifelé belőlem gondoltam.....de a többség,tudjátok?írjátok meg,szerintetek miről is szól ez a dal.
jaj,és hogy rontsam az összhangot,éder krisztián miért nem elégedett meg a fotózással? jobban járt volna.de komolyan.

2 megjegyzés:

  1. drog hallucináció... és sajnálom, hogy elcsépelték a dalt és azt mondják, hogy milyen szép szerelmes dal... hát haha, nem. de legalább mi tudjuk :)

    VálaszTörlés
  2. Ez van akkor mikor a sok hozzá-nem-értő idétlen EMBER belepiszkál valami zseniális dologba. Belekóstolnak mert azt hiszik, hogy vannak ők olyan jók, hogy hozzányúlhassanak.
    Szánalmas, és nevetséges.

    VálaszTörlés