csütörtök, június 16

tőléltem az év talán legborzasztóbb iskolai napját...6 órám volt,amiből egy tesi,és 4 felmérőt írtunk.mármint olyan igazi sorsdöntőt...kibprultam,de nagyon..kémiáról sírva jöttem ki,de ez nem képletesen moondva...még iylen nem volt.féltem a felmérőtől,és amint megláttam a tábálán a képleeket,minden sötétbe borult.6 pontots sikerült összeszednem abból a kib@szott 20ból. :@ kedden már megint félhetek,meg retteghetek első órán...utálom.nyarat akarok.
cseresznyézést a meggyfán(!), cigifüstös estéket,sátorozást,napozást,strandot,dinnyét,vizet,szalmakalapot,barátokat,sört,tábortüzet,Hatfát,uszodát,bulikat,
szalonnasütést,bóklászást,koncerteket,boborékfújót.szabadságot! ♥
és..ésésés.izé.na.szóval,szerintem mindeki tudja,hogy utálom,ha valaki nem ír nekem vissza...ha egyszer,akk ok.de már harmadszorra se képes bepötyögni egy sziát vagy egy hellot.Putyimmal miért ír órákat? é,nem is érdekel,örüljön magának,hogy én itt idegeskedem ezen.
hiányoznak a kedves nénik az életemből...olyanok,mint dédnagyi...Ő már fent vár,de küldhetett volna magahelyett valakit,akivel lehet a régi időkről beszélni.aki elmondja százszor is ugyanazt egymásután,úgy mint dédnagyi.hiányzol.
amúgy basszus...nekem csak egy valamire lenne szükségem,és akkor tökre meglennék.de ezt most nem ecsetelem....
és Nyünyü...nem tudom miért,de aggódom miattad...miattunk.fura vagy.tegnap se voltál olyan,mint régen,ma meg pláne.mi a manó bújt beléd ??
jaj,és úgyébredtem,hogy a kezemet nem érzem és a Kiss Tibi felsúrolta a padlót.szegény:/ ♥
ésésés...imádom nagyi cseresznyefájának cseresznyéjét. kerekperec cseresznyemérgezést fogok kapni,amit most nem is bánnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése