szombat, június 25

tegnap.hát őő.izé. azt hittem halálra unom majd magam,míg itthon várom a nyolcórát és felmeygek nagyihoz.hú,már megint nem így sült el,szerencsére.a szüleim távol,tesóm pesten...nálam pedig négy hülye barom,de szeretni való srác. szólt a reggae,szívtuk a vizipipát,fújtuk a buborékokat.úristen.éltem ! :o szerettem ezt az állapotot./Ádi meg a Tatransky cajt./volt kockázat,volt húzós helyzet,mikor a ház előtt megállt nagyapi autója.de azt mondta,amíg nekem jó,addig neki is,és hát én jó kisláyn vagyok. és én meg mosolyogtam és mutattam a fejemfelé a glóriát.a falam is bővült 3 kézlenyomattal.kaptam egyet Da-neetől,Kukutól,Áditól.szétszedték a szobámat,vagyis inkább a házat. kaputelefonoztunk,és én már sírva röhögtem.zuhogó esőben tekertem nagyihoz miután már 3szor hívtak,hogy hol vagyok már.szóval...jó napot zártam (((: ma meg este újra ez a party,de bővítve. szóval,ez se lesz kutya. meg eb se ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése