szombat, május 28

tuti gimi

Azt hittem, ismerlek, de azt hiszem, könnyebb az igazság helyett azt látni, amit akarunk. Azt hiszed, ismersz engem, pedig nem, így azt sem tudod, mire vagyok képes. Azt hiszed, én vagyok az a népszerű lány, akinek mindenre van válasza, pedig ez nem így van. Sokszor nem tudom, mit miért teszek, de igyekszem jobbá tenni a dolgokat. És ha hibázom - mert lássuk be, mindannyian hibázunk -, megfogadom, hogy a segítségeteket kérem. Egyedül nem megy. De ha megbíztok bennem, így együtt nagyszerű dolgokra leszünk képesek. Megfogadom (...), leszek annyira bátor, hogy valóra váltsam minden álmotokat.

azt hiszem,nem ezt kerestem,amikor beírtam a google-ba,hogy tuti gimi idézetek.nem ezt kerestem,az már biztos,de amíg nem találok rá,arra a mai részben elhangzott szövegre,be ctrl+vézek pár ugyanebből sorozatból való tök jó mondatot.már évekóta nézem,de még csak most jutottam el addig a pontig,ahol már nem csak hallom,de értelmezem is a dolgokat.és ahogy ezt a szintet elértem,kurvára élveztem ezt a mai részt. a végére ott tartottam,hogy végig csordult egy könnycsep az arcomon.rájöttem,hogy Kurvára hiányoztok !!!


Ne tekints hátra, ne vájkálj a múltban, mert ami elmúlt, elmúlt. És ne aggodalmaskodj a jövő miatt, mert az messze van. Élj a jelenben és tedd olyanná, hogy érdemes legyen visszaemlékezni rá.


Néha a boldogsághoz nem pénz, siker vagy hatalom kell. Néha a boldogsághoz elegendők a jó barátok, a család, és az egyszerű élet méltósága.


Akarok rajzolni valamit, ami jelent valakinek valamit. Tudod, meg akarom rajzolni a vak hitet, az elmúló nyarat vagy csak egy pillanatát a tisztaságnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése