hétfő, május 2

Sulisok(k) sikere.

amikor az ember nem tud hinni a szemének,azt se tudja felfogni,amit hal,és mondhatnak akármit,lehetetlenségnek hiszi mindazt,amit bizoyn elkell hinnie,mert tényleg úgy van,rájön,hogy valóban vannak csodák,megéri reménykedni,küzdeni és élni.rájöttünk hoyg igen is,hiába annyi idegesség,annyi csalódottság,munka,minden meghozta a gyümölcsét.hiába volt a sok álmatlan éjszakám,amin zenét böngésztem,hiába az a sok belefektetett óra,amibe benne van annyi erőnk,igyekezetünk.és most igen.hitetlenkedünk.nem hiszüönk még egymésnak,csak sikítozik mindneki,amikor meghallja a jó hírt,hogy igen,Országos Színjátszó versenyre megyünk,dunaszerdahelyre.igen,tovább jutattak."apró remény a csillagok között."felcsillant a csillag,és még több erőt,akaratot táplánt belénk,hgy igen,menni fog,ott leszünk DMT-n,és előadjuk a nézőknek,a szigorú zsűrinek.ott leszünk 4 nap együtt ! ha visszagonodlok a kétévvel ezelőtti versenyre...az ehhez képest nem volt semmi.ez lesz a buli,ez lesz az igazi élet,szórakozás.3 nap színjátszók társaságában,profi színészek közt.nem tudom kivárni.június 7.-várj Dunaszerdahely,megyünk!
és meglepett...amikor hallottam,hogy sms-em jött,futottam a szobámba,és olvastam az esemest,amibe csak ennyi állT. "tovabbjutottunk".kiáltottam egyet.és most érzek valami olyat,amire jó volt rájönni.eddigis mindig élveztem,amikor segédrendezőként működtem a csoportban.vagyis,nem szerettem,ah ezt ki is jelentette a tanárnőnk,sde jó votl segíteni meg stb.nem tudom,miért szeretek ennyire rendezni,nem tudom,miért várom mindig azt,hogy elkezdődjenek az újabb próbák és megkapjuk a szövegkönyvet.mindig elolvasom,és a fejemben látom az egészet.most perpillanat nem tudok belegondolni,hogy mi lesz ,ha jövőéven nem viszik tovább a sulisok(k) színjátszó csoportunkat.már az éven szerettem volna előadni a Képzelt riport egy ameriaki pop festiválról c. darabot,de úgyéreztünk,hogy ez még túl komoly nekünk.szeretném,ha jövőéven segíthetnék újra megrendezni ezt az egészet.arra vágyom,hogy a főiskola befejezte után,amit most már komolyan nem tudom,hogy hol szeretnék elvégezni,drámacsoportot vezethessek.arra születtünk,hogy tiszta legyen még a szívünk ,és játszunk még tovább ! JÁTSZUNK MÉG TOVÁBB!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése