szombat, április 23

pár óra/najó,kb. 3/és indulunk Miskolcra.korán felkéltem e miatt,vagyis hozzám képest a 9 óra még hajnal.mondanom sem kell,este aludni túl sokat nem tudtam,forgolódtamizegtem-mozogtam,mert mindig az a gondoloat motoszkált a fejemben,hogy már ma tényleg ott leszek,farkasszemet nézek majd a zenekarral.és reggel,mivel nagy nehezen elaludtam,úgy ébredtem,hogy Jézus Mária,Szent József,ma Quimby! :o ez úgy 'tejfogával a szívembe mart'megadta a mai löketet,most megint tibcsi énekel,és megint kezdenek pillangók repdesni a gyomromban...b**dmeg,még fellépések előtt sincs ilyen trémám :o:D Nyünyő,jó lesz (((: nagyonjó.
hé,jól hallottam Nóra,hogy nem leszel ma otthon ? ó,na ne már.akkor nem is találkozunk. sajnálom :/ hiányzol.
és hogy az a ringószilvakékségét,elfelejtettem a skype jelszómat :@és b*sznak elküldeni az emlékeztetőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése