szerda, április 13


Csupán emlék lesz majd belőled is,csak a két nagy szembogár
/vagy hogy van/

hát jah,kérem szépen,nagyon enyhén erre az eredményre jutottam,miközben ültem az ágyamon,kissé sütétben,és a hangszórókból Lívius énekelt.sohase éreztem magam még hasonlóan.amikor észrevettem,milyen gyorsan dobog a szívem,ledöbbentem.a szemembe a félelmtől,a kétségbeeséstől könnyek gyűltek.de nem olyan szokásosak.ilyenkor megáll az idő.
aztán meg leültem a másik gépemhez,a laptopról szólt a Quimby.én komolyan kezdek félni a 23.-i hangulatomra,lelki,-és idegállapotomra,őrült,beindult hangulatomra.félek magamtól.de jó lesz.alig két hét.fantasztikás.
és jövőhéten már csak három nap tanulás.utána húsvéti szünet.sok napsütés,mosoly,víz( :D ) QUIMBY,szövegtanulás,nagyinálalvás,tablókészítés,fotózás.várom :))
és jó volt Nyünyő hallani a hangod.♥ bár ma nem írtunk se semmi...hiányzol.
és Te is hiányzol,Nóra.Veled már egy jó ideje nem beszéltem,nem írtam.sőt,hallani se hallottam rólad,csak a blogodból informálódom.túl sok jót onnan se tudtam meg,de csak úgy általánosságban: Jobb lesz minden/lesz ennél rosszabb. döntsd el,melyiket tartod fejedben.
holnap ilyenkor már lassan 2 órája úton leszek,zötykölőlöm majd a kocsiban.nyeljük a csíkokat,és a világ pajkos szellőként suhan.:) este pedig hálózsákban alvás,és álmaim közt hallgatom,ahogy a faház réseibe befúj a szél.nyár hangulat,de nagyon. (:♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése