kedd, március 1

március első napjának lassan vége,és én még semmit sem írtam e napon. mondhatni, "volt jobb dolgom is" .mondhatni,de nem mondom,mert kurva nagy hazugság lenne. az egyetlen egy dolgom az órákon át tartó gépelés volt,amit persze nem jó kedvemből csináltam.7 oldalból a jelenlegi pillanatban 4 van készen. de nem érdekel,nem fogok újabb folyóiratokat,naptárakat összefirkálni,és kiírni belőlük azt,amire nekem szükségem van.nekem? ó,de hülyeség. nekem csak egy valamire van szükségem.és az a pihenés. vagyis a sok közül ez az egy,amire most jelenpillanatban vágyom. ja,most valaki megszólalhatna,hogy dehát én ma kint is voltam sétálni,az nem elég pihenés nekem ? hát édesbogaram,kikérem magamnak,nekem ez most NEM elég. egésznapi kint létre,sétára,és fűbenfekvésre van szükségem. igen,ma,hála Nórának,kimnetem sétálni és fotózni egyet a domboldalra,a szántásra. már naplemente volt.és ez alkalommal valami gyönyörű.leültem a giz-gazos földre, szembe a nappal,és néztem,ahogy lassan eltűnik a hegyek mögött. ahogy leesett a nap az ég tetejéről erősen kezdett fújni a szél. elkezdett fújni,de nagyon,és olyan volt,mintha az áramlat csupa,csupa érzelmet hozott volna magával/na meg hideget/.egyszerre csak azon vettem magam,hogy minden hülyeségen gondolkodom. és persze a legfőbb érzelem a szerelem. jah,amivel már mindenem tele van .


tegnap röviden.
" a szobám padlóján szana-szét hevernek a különböző gitárkották,az ágyamon pihen a gitár,mert már ő is elfáradt,velem együtt.a zene, szerencsére ugyanolyan nyugtató,mint régen,s ákos zeneszövegei ugyanúgy hatnak rám,mint a quimby-é.liszt ferencből már kezd elegem lenni,de még mindig azzal a tudattal tanulom az életrajzát,hogy hasznomra válik.az idő sem kedvez a hangulatomnak,de remélem,hogy holnap/azaz ma/ szép tavaszi reggelre ébredek.ezeken kívül még mindig rohadtul örülni tudok annak,hogy rámírtok,és veletek röhöghetek."

ma sincs ez másképp ,csak a kottákat felváltották a különböző népi hagyományokkat feldolgozó könyvek,magazikon,naptárak.a zene ma már a rádióból szólt,és nem csak ákos vagy quimby,hanem már copy con,arcangeli és paso.ma már nem liszt ferencet tanulok,és az idő is kijavult,ahogy azt én vártam,március első napjára.

és örömmel látom,hogy növekszik az időpazarlóim száma,és remélhetőleg olyan is akad köztük,aki szivesen kommentelne,mert én igenis kiváncsi vagyok a véleményekre (: és üdv nálam.

egyébként meg,az én szívtipróm nem más mint....(dobpergés)....solti ádám ♥ *-*
/najó,hazudtam,mert kiss tibi :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése