vasárnap, március 6

fejvesztve kutatom Őt....


voltam New Yorkban
reptéren Londonban
Berlinben lassú volt a fény
imbolygott Amszterdam
és hess jött Marakesh
Párizsból sms
szikrázott Velence
mint Varsóban a fűszereslány aki eladó
de én nem Bem apó
halló halló halló
hallucináció
csak a szerelem eleven elemem
valahol elveszett
veszettül keresem
sehol se talállak téged életem

voltam Keleten
jártam Nyugaton
déli legelőn
északi ugaronsorstalan utakon
fejvesztve kutatom őt
nem tudom hol lakom

itt lesz a szekrényben
a kávés csészében
vagy tán a szőnyeg alatt
az ajtó mögött már néztem
egy sötét sarokban
nyilvános wc-ben
a körúton egy kávéházban
budai erkélyenjaj hívok nyomozó
mer én nem Columbo
halló halló halló
halucináció...

csak a szerelem eleven elemem
valahol elveszett
veszettül keresem
sehol se talállak téged életem

voltam Keleten
jártam Nyugatondéli legelőn
északi ugaron
sorstalan utakon
fejvesztve kutatom őt
nem tudom hol lakom
elkap a ventilátor blues...aztán majd keressük a helyünket,felébredünk don quijote-val, libidózunk és hintázunk a hintalógaloppon. együtt ordítjuk majd tibivel,hogy "nem én vagyok az ördög,csak a magyar hangja,rendezte vér ás alkohol!! " ó,ez lenne a legjobb születésnapi ajándékom.egy hónappal később kapnám meg,de nem érdekel.
csak akkor lennék boldogabb,ha ránkolvadna a mennyezet...
szerintem aki szereti a quimbyt,tudja mit érzek.tudja miért is vágyom a koncertre oly nagyon. látni kiss tibit,dódit,lívius ,szilárdot. ahogy titbi ül a széken és gitározik. ahogy lívius elénekli a magam adomat. na,talán ott fogom magam elsírni. ♥

nem tudom mi van velem. sok mindent akarok egyszerre csinálni. tavaszi zsongás ? talán.egyébként meg jó érzés.mert süt a nap,és csicseregnek a madarak.és hullik a hó :O na ne már :/ 5 fok van kint,és a fellegekből hó hullik.na,szép.

anya elvette tőlem a paírzsebkendőket,és eldugta a kazánházba :D ez tök vicces.

u.i. : már csak annyi,hogy "baszni is ,és baszva lenni"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése