vasárnap, március 13

aztán már megint itt a vasárnap,egy nagyon hosszú szombat este után.mert ilyenkor mindig elhúzódnak vasárnapra.már csal arra eszméltünk,hogy 23:59 és Himnuszt játszanak a rádióban.azt mondta,találkozni akar. és egy szem tréfát sem kevert bele. meglepett.nem tudom mit akarhat majd. én beszélgetni egy jót,aztán meg röhögni magamon,mert én ő mellette mindig rosszul mondok,csinálok valamit.aztán kijavít,hogy '...... kedves!' és nem is röhög ki.

és igen,most,ahogy elindítottam az álmatlan dalt,eszembe jutott,mit is álmodtam.igen,azt álmodtam,hogy 'ülve tombolós' quimby koncerten.nyünyüvel,anyával,apával. már csak egy hónap.vagyis több,mint egy hónap :/ de ott leszünk ;)

a reggel büszkeséggel töltött el,mert azt vettem észre,hogy felébredtem végre az ébresztőmre,és nem csak tudatlanul kikapcsoltam,és átfordultam a másik oldalamra :)

aztán meg nagyon hiányzol Nyünyü és Nóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése