vasárnap, február 27



igenis,van okom a boldogságra,ahogy a szomorúságra is.de inkább választom a boldog,mosolyokkal teli hétvégéket.

(a kép saját,és én vagyok rajta ! :D )

tudjátok,rohadtul hiányzott már az órákon át tartó beszélgetés.hiányzott a sok hülyesége,és a hirtelen haraga,amit egyébként csak eljátszik.jó újra hosszú órákat írni vele.és soha,de soha nem gondoltam volna,hogy ennyire a régi lesz minden. (: örvendek.
__________________________


Ha fáradtan ébredsz,
Nekem
Ugyanannyira tetszel
Nem a szépség szobra vagy,
Hanem
Egy igazi ember.

Éjek és nappalok,
Ördögök, angyalok,
Minden elmúlik egyszer
Rövid az élet
Ha gyorsítva éled,
Hát hosszabbítsd meg egy perccel.

Ölelj meg újra
Ölelj meg ugyanúgy
Még egyszer
Csak az a múltad,
Amire velem együtt
Emlékszel. (Emlékszel)

egyébként meg az elmúlt napokban nem történt semmi különleges,még mostse jön az ihlet,amire már nagyon vágyom.tegnap nem úgy alakultak a dolgok,ahogy én azt elterveztem,de ígyse volt olyan rossz.rájöttem,hogy hiába 8éves az unokatesóm,meglelelm magam mellette :D mint két kis gyerek *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése