szerda, február 2


"Csak mert nem ért meg senki, még nem leszel művész."

rühellem, a magukat művésznek tartó tinilányokat.azért,mert szerelmi bánatod van,és pár sutácska szívet rajzolsz a füzeted hátoldalára,nem válik belőled művész.attól,hogy profi géppel pózolsz,amit apud nagy kínjába kölcsön adott neked,nem lesz belőled felnőttként profi fotós.nem fognak felvenni egy modell ügynökséghez,ha tükör előtt csücsörítesz,és kitolod a popsid.

nem leszel hippi,annak ellenére se,hogy béke jeleket aggatsz a nyakadba,amit annak idején lemercédeszjeleztél.attól.hogy tudod,mikor volt a woodstock,nem biztos,hogy tudod is,mi az.meglehet,hogy csak a 69-et jegyezted meg .az meg ugyebár más is lehet ...
én se vagyok hippi,akármennyien is mondták már el rólam,hogy az volnék.nem vagyok hippi,ahogy rastafari,rocker és még hungaristas sem.én csak egyszerűen Emese vagyok.vagy pár embernek szelly.szelly ipszilonnal.szelly,akinek békejel lóg a nyakában,fülében,oldalán tarisznyát hord,nyakában nagy,színes kendőket,török,buggyos nadrágot és nagy gyűrűket.én,aki a haját nem fésüli,felkontyolja,esetleg reggelente összeborzolja.én,akit nem nagyon érdekel,ki szólja meg az utcán a bublifukkja miatt,vagy esetleg "összevissza" öltözékéért.
csak egy szelly,aki rajong a művészetért,a zenéért,és szeret blogot írni.szereti az embereket,és az ő szívecsücskét,a patkányfészket.szeret kiülni vizipipázni,süttetni az arcát,és nézni,ahogy szállnak a pillangók ,meg ahogy a fecskék cikáznak.szereti Indiát,Afrikát és a keleti országokat,na meg Jamaicát.a mondatokat kisbetűvel kezdni,és rajong bob marley-ért.szeret koncertre járni,és színházba.
na,milyen jóó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése