vasárnap, február 13

csak azért,hátha jobb kedvem lesz.

A játék lényege:
1. Válassz egy zenekart, egy énekest,
2. Magadat a szövegeikkel jellemezd.

Először nem tudtam dönteni,hogy quimby vagy szabó balázs bandája legyen -e .de most a quimby sokat segítene rajtam ♥ szóval,quimby.és amúgy is,április 28.-án koncert ! (:

1. Férfi vagy, vagy nő?

Lenn a völgyben élt egy lány,
nem volt szépnek mondható,
Árva volt és magányos,
a szíve tiszta, mint a hó.

2. Írj magadról!

Talán elvesztem, vagy csak eltévedtem,
Egy félmosollyal a hátizsákban bolygót tévesztettem.

3. Hogy írnád le az előző kapcsolatodat?

Nem veszekszem veled
a szerelem zsoldján,
én szerettelek, igaz,
a magam módján.

4. Milyen a jelenlegi kapcsolatod?

A szívek szemétdombján kapirgálok.
Szeretni, Istenem, milyen nehéz!

5. Most hol lennél szívesen?

voltam New Yorkban
reptéren Londonban
Berlinben lassú volt a fény
imbolygott Amszterdam

6. Mit gondolsz a szeretetről?

Tudom szeretet nélkül minden ház üres,
Minden városka lakatlan.
Minden zseni ügyetlen,
Félős nyuszi csak a kalapban.

7. Milyen az életed

Ez az otthontalanság otthona,
benne anyád helyett egy mostoha
szeretget unos-untalan.


8. Mit kérnél ha egy kívánságod volna?
Lenn a völgyben élt egy lány,
nem volt szépnek mondható,
Árva volt és magányos,
a szíve tiszta, mint a hó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése