vasárnap, február 20

boldog vagyok,de nincsen kedvem...


igen,valahogy így.érzek egy kicsiny kis örömet a szívemben,de nem is tudom igazán,minek is köszönhető ez.tegnap este rájöttem,hogy az,hogy kibékültem vele,nem tölt el boldogsággal.nem,mivel tudom,hogy úgyse hisz nekem,tudom,hogy többé nem ír már rám.
sok mindennek lehetne örülnöm.lehet,hogy épp ez az oka,hogy nem tudom pontosan,mi okozza a boldogságot.igen,vannak igaz barátaim,van családom és szinte mindenem megvan,amire szükségem van.vanvanvanvan.milyen szót lehet e helyett használni ? mert túl sok a szóismétlés,amit rühellek. lehet,hogy ezeket mind megkaptam,birtoklom őket,de mind hiába.hiába teljesül minden kívánságom,óhajom,ha eg
yetlenegy mégsem. csak az egyik.az,hogy ugyanolyan legyen minden,mint régen.mint nyáron,vagy kábé 5 hete.ha ez valóra válna,akkor már nem csak boldog lennék,de a kedvem is megjönne az élethez. így nincs túl sok.nem akarok velük kimenni,mint pár hete.nem,mert nem akarok szembesülni viselkedésével,visszahúzódóságával(?).
ez csak mégjobban elszomorítana,és visszazuhannék oda,ahol majd' egy hete voltam.és arra nincs szükségem.egyáltalán nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése