kedd, február 15


aktuális hangulat:lőjjetek fejbe,vagy üssön el egy villamos.nekem mindegy,de haljak bele.

régen voltam ennyire rosszul,mint most,akár ebben a pillanatban,amikor ezt gépemel.
reggel sütött a nap,így hamar túl tettem magam azon a traumán,hogy iskolába kell mennem.minden jó volt,amig elnem romlott .alsóúton mentem,csak azért,hogy nehogy összefussak vele,aki miatt most úgy vagyok,ahogy.és hát kivel "találkoztam" a kereszteződésben ? hát persze ,hogy ő vele.ott dőlt szét minden bennem.legszivesebben felvettem volna egy láthatatlan köppenyt,tudod,olyat,amilyet harry potter is.azt hittem,elsűllyedek abban a pillanatban.még talán életemben nem éreztem magam ennyire kínosan.majd ettől a perctől kezdve ,egésznap gyötör a tudat,hogy sose lesz olyan,amilyen.és ezt köszönhetem magamnak.pedig csak jót akartam,azt akartam,hogy ne veszítsem el az egyetlen srácot,aki megbecsül,és talán még szeret is. de sikerült,teljes egészében.mentél már haza iskolából könnyek közt ? én ma ezt is kipróbáltam. soha ilyet.azt hittem ott az úton esek térdre,és kezdek el bőgni,ahogy csak tudok.ha még egy hét eltellik úgy,hogy nem ír választ a levelemre,nem köszön,akkor komolyan feladom.mindig makacs vagyok,és önfejű,nem adom fel sose.de most már kezd még a remény is kipárologni a testemből.lassan,de biztosan.

visszasírom a régi szép időket. az május 31.-át,a nyarat és a szeptembert.amikor még minden jó volt,és mindenki azt az arcát mutatta egymás előtt,amilyen komolyan.amikor nem voltak gondok,és mindeki szerette a másikat.igen,ez jó lenne.

mert én mindig csak jót akarok,de mindig qrva rossz sül ki belőle :(

1 megjegyzés:

  1. imádom a blogod, csajszi, téged is! szedd össze magad, szerezz egy kis lelki táplálékot, kívánom, hogy találj olyat, aki igazán szeret, legyél boldog és felszabadult! puszillak.

    VálaszTörlés