szombat, január 1

Mellém zuhan a tegnap .jaj ne!


mellém zuhant,de nem kímélt csöppet sem.a tegnap és a ma hajnal.eddigi legjobb.tapasztalatot szereztem,de nem akármilyet.ezt nem részletezem,elég,ha én tudom.ahogy írtam is,azt hittem,sírva futok majd haza inkább kabarét nézni.egyáltalán enm így történt.sose gondoltam volna,hogy épp ő velük fogok ilyen hű,de nagyon jót mulatni így,az év utolsó éjszakáján.de így lett.semmiből semmi fölpattantunk és táncoltunk,annak ellenére,hogy nem tudtunk.de élveztük,ahogy a hajunk összevissza borzolódik,föl-le ugrálunk,hol viki,hol dénes táncoltat meg.kinevettük az iskolaigazgatóját és futottunk a petárda elől.majd játszottunk ártatlant az idegen ismerős bácsi előtt,aki csak kinézett az utcára,na persze olyan szándékkal,hogy megnézze "milyen puják garázdálkodnak itt az utcán"és elszívtuk 2011 első vizipipáját.(amibe belefagyott a víz,és eltörött a menete)és beszélgettem egy jó hosszút azzal a fiőval,akit már több mint 7 éve ismerek,de még soha nem szóltunk egymáshoz.
"-kivel jársz(snowboardozni)
-szingli vagyok :$
-jajj,hát de én nem így gondoltam :D
-*-*"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése