szerda, január 5


ember kelj fel tudod,hogy várnak rád.ilyen erősen még sohase éreztem,hogy komolyan várnak rám valahol.felkell hogy ébredjek és tovább utazzak megint,a régi,mesi szívvel és lélekkel.és nem az összetörttel.a barátaim számítanak rám,és tudom,hogy szeretnek.tegnap éreztem eddig a legjobban,hogy aggódnak értem,és együtt éreznek akkor is,ha én azt mondom,ne törődjenek velem.az "egyik" sírva ír nekem.azért sírt,mert elolvasta ezt a vacak blogot.ezen az ocsmányságon sírt.jó isten!a "másik" angyalszárnyú kígyóbűvölő ként emleget blogjában,és azt mondja,hatással vagyok rá. hé emberek,ezért megéri élni.alig 7 hónapja ismerem mind kettőjüket,de nem tudom eléggé megköszönni,azt,amit tettek értem.az a 40 km nem tud érdekelni.nem kell,hogy naponta arcomba mosolyogjanak,nem kell,hogy mindennap megöleljenek.nem kell.elég,ha felhívnak,vagy akár írhatok velük.amikor nóra azt írja:szijja emi, nyünyü pedig:szijja szelly. nem tudom leírni azt a boldogságot,amit akkor érzek.hiányoznak mindennap,de tudm,ez csak erősebbé teszi barátságunkat.és igen,majd mi együtt élünk egy kis albérletben,melynek erkélyén szíves virágok nyílnak majd,és reggelente együtt isszuk meg kávénkat.várom. (:

köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése