vasárnap, január 30


először ennyi: http://www.youtube.com/watch?v=HzktICM-J9U&feature=related
másodszor:imádtam a mai napot.imádom Nórát,az én szőke boszimat.és szeretem plejsyt.és szeretem a sít ♥ tudjátok,kevés az olyan nap,amit imádok... de ezt a mait,tényleg,komolyan.de nagyonnagyon.élveztem a hegyeket,a friss levegőt,a gyorsaságot és az adrenalint.és főleg azért volt ez nagyon jó,mert ott volt velem a szívemcsücskénekabalfelsősarka.aki nélkül talán nem lennék az,aki ma vagyok.aki rávesz dolgokra,amiket egyébként nem mernék megtenni.aki mosolyt csal az arcomra jéghidegben,szátfagyva.

.
tudjátok,az a fenti dal,nagyon illik most az életemre.l
ehet,hogy nem értitek a szöveget,de nem is kell.érezzétek.ma síjelés közben ez ment a rádióban.talán majdnem sírtam.de lehet,hogy csak az olvadt hó volt az arcomon,amire azt hittem,könny. jó volt minden.talán most élveztem először a síjelést.de most nagyonnagyom.
köszönöm Nóra és persze a többieknek is (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése