szerda, december 29


"jobb lesz ez így",mondják,és belemosolyognak az arcomba.lehajtom a fejem,és mikor felnézek,mosoly helyett inkább üvöltenék egy jó nagyot,hogy mi a faszért versz át?
legalább megmondanád az igazat,hogy baszod,ez most egy darabig csak kínlódás lesz.
kösz mindenkinek,aki őszintén hazudott,és szándékosan.
amúgy meg itt mindneki boldog vagy csak annak tűnik? ma mindenki érzi,vagy csak én érzem magam másnak?
jaja,most valahogy kicsit más vagyok.vagyis voltam,mígy elmentem lízához,és jól lefagytunk.aztán meleg kakaót ittunk,amiben lehetett valamicske kábszer.utána meg elkellett mennem,és líza elkísért engem neonlámpás utakon,hóesésben.aztán kacagva csóukoulomóztunk(csókolomoztunk) majd futottunk,és aztán durr(vagy mi) ,majdnem estünk,csúsztunk vagy mi a szösz.és most itthon megintcsak langyos kakaót szürcsölök és amondót hallgatok.de most hiányzik,itt van fészen,de akkor se írok rá,bár hiányzik.hiányzik,ahogy röhögve köszön,és semmiből semmmi leírja,hogy szeret.rég volt.de igaz volt. (:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése