szombat, november 27

az elmúlt pár napban,mialatt nem jelentkeztem,vagy elképesztően boldog voltam(ahogy most is),vagy egyszerűen nagyon szomorú(ahogy most is ) .igen,egyszerre vagyok nagyon boldog és szomorú is.könnyű rá választ adni. én itt vagyok,Ő meg ott.én nem itt.nem itt mellettem.nem fogja a kezem,és nem hajol felém,hogy megcsókoljon.azt hittem,hogy rosszabb már nem lehet,de jött a szerda,amikor is rengetegen futottak felém.szeretni való lányok,fiúk.és ott volt az én szeretni való férfiúm.ott volt,megölelt és megcsókolt.és ezt azon délután folyamán még 3szor.utána elengedte a kezem,és elment.és most mindketten szenvedünk,mert úgy mint ő még senki nem hiányzott ebben a rohadt életben.nagyon boldog vagyok,mivel van nekem Ő,de szomorú,mert rohadtul hiányzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése