vasárnap, október 31


döbbenten figyelem,ahogy kiröhögsz,azért mert én sírok.azért mert miattad sírtam.lazán megkérdezted,hogy 'hogy vagy?' egy szakítás után.na tudod hova menjél...és miuátn közöltem veled,hogy kurva szarul,röhögtél.ksözönöm a megtiszteltetést.
________________________________________________________________

hülye álmok.utálom az álmokat.mindig elhitetik az emberrel,hogy jó meg happy meg laza.és amikor meg felébredsz pofádba röhög a valóság.kell ez nekünk ? én meglennék nélkülük.

________________________________________________________________
miért van az,hogy annyira nagyon vágyom a szeretetre.de az őszinte feltételnélküli szeretre.az olyanra,ami lassan már szerelem.azt akarom,hogy olyas valaki szeressen,akit én is nagyon nagyon nagyon tudok szeretni.akit odabiggyeszthetek a szívemcsücskére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése