kedd, szeptember 21


itthon.még egy idejig.nem birom a magányt.nem birok egyedül lenni.még gy délután sem,nem hogy egész nap egy héten keresztül.mintha szilánkok állnánakki belőlem.száz sebből vérzek.sirnak a sebeim.sir a szivem,mert nem vagyok veletek.vagy hogy ti nem vagytok velem.
______________________________________________________________________

elefántkönnyeket sirtál minden reggel.azon reggelen is,amikor ott voltam veled.sirattad az anyád,sirattad az apád.azt is srattad,amiről nem tudtál semmit.sirattál te mindnekit és mindent.mégse lettél volna képes azt mondani,hogy 'sirok'.becsaptad saját magad.és én csak úgy engedtem.nem mondtam neked semmi olyasmit,hogy állj már le,te buta.meg ,hogy te olyan hülye vagy.bután hülye.amiután elmentem tőled,már én sirtam.te meg másnap eljöttél,nyakamba borultál és fülembe röhögtél.vagy inkább vihogtál.gonoszan vihogtál,mint az ördög.de lehet,hogy csak saját magadon röhögtél ily ördögiesen?lehet.én úgy éreztem.mondd inkább T e .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése