szerda, augusztus 4

60.

hatvanadik bejegyzés-jól nyomom.azt hittem a második vagy a harmadik írásomnál itt hagyom az egészet,és annyi.de nem.szeretek ide írni.néha jól esik kiírni magamból mindent,amit érzek.de néha nem sikerül,úgy,ahogy én akarnám.de hát mit csináljak.ez az enyém,és ez én vagyok.ha nem tetszik fent,a jobb sarokban van egy piros 4szög és abban egy X-na ,ha arra rámész,eltűntél innen :)

ma olyan 'alteros' kedvem van.lefőztem magamnak egy sárgadinnyés teát,mert már vágytam rá.nem csak az ízére,hanem az illatára,a gőzére is.meggyújtottam egy füstölőt,ami körülbelül 1-2 perce égett el.de már kicseréltem.csokis.a füstje itt kóborol az orrom alatt,a szemem előtt és az egész szobában.és musical-eket hallgatok.valaki mondja meg ésatöbbi,ami számomra most megfelel.olvashatnékom van,de nem tudok mit.a new moon-t elolvastam megin
t horvátban unalmamban.olvassak kukorelly-t? de nem akarok megint összezavarodni.ez most nem nekem való.most ha tehetném Vele lennék,Vele ákost hallgatnék,feküdnék egy virágos réten vizipipázva,és felhőket nézegetnék.mindezt Vele.szinte minden megvalósítható lenne.de nélküle.nélküle és az úgy nem jó.

holnap, valahogy nem akarok uszodába menni,ronda az idő.csak egy valamiért mennék el.ezért,hogy beszéljek vele,átöleljem,megpusziljam.ha megoldható lenne,annak örülnék,ha lejönnétek ide,szerdahelyre,és a kastély kertben ücsörögnénk a többiekkel.vihorásznánk,ökörködnénk.majd kiderül mi lesz a vége.ez vagy
az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése