szombat, július 10

azt hittem.


Azt hittem érdemes meghalni csak azér’

Hogy egy dalt eljátszak és hogyha a babér

A fejemre kerül vagy a nagyobb nyakamba

Vagy hogyha még nagyobb hullahoppozgatva


Sétáljak benne végig majd a főúton

Az autók tülkölnek én meg csak hogy tudom

Rossz helyen sétálok de járdán nem férek el

Mer’ az én koszorúm nagy helyet követel


Magának és végül engem vesz úgy körül

Hogy foglya-káplárja is leszek legbelül

Fájó szívemnek csak az a kívánsága

Hogy ezt a vonulást amit én meglássa


Az anyám sóhajtson ez lett az én fiam

Pedig nem hittük ezt amikor boldogan

Otthon ültünk és vártuk már nagyon haza

15 volt és még nem volt soha csaja


Vagy nem tudtunk legalább mi szülők róla

De hogy kirúgták hazajött azt mondta

Bocs de a lejtőn le annyi már szentesnek

Gimnáziumnak meg szülői terveknek


Aztán most koszorú jó volt az a pofon

Apának mondja ezt anyu de én tudom

Pofonból nem lett még koszorú úgy soha

Pofonból koszorú nem lett még soha.


Azt hittem érdemes meghalni csak ezér’

Hogy egy dalt eljátszak és hogyha belefér

Színpadon halni meg nem is így csatába

De hogy párnák közt bár mindenhogy hiába


Van ez a szar élet bár szebb is lehetne

Ha nem volna kényszer hogy minden szar este

Eljátszam milyen szar nekem ez az élet

Hogy örülj ha hozzáméred majd a tiédet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése