csütörtök, június 3

ülök a gép előtt.a hangszóróból hallatszik a zene.képzeld el-tet hallgatok.kinn zuhog az eső.még mindig.talán ma egy hete,hogy minden nap esik.az agyamra megy.úgy terveztem,hogy ma kimegyek,és megnézem,hogy állnak fenn a pipacsok.de így nem tudok.reménykedem,hogy kb. 4re eláll és egy kicsit eltudok menni szellőzni.Tinával terveztem,de nála most ott vannak az osztálytársai.erősödött az eső.bár az ablakomon nem hallom,hogy kopogna,de valószínű,hogy csak a zene miatt.az erkélyen és a terasz tetőjén látom,ahogy zuhog.régen szerettem,ha esik az eső,de ez már nekem is túl sok.szerintem már Tinának is.már nincs kedvem kiállni az erkélyre és bőrig ázni.nem tudnék rajta röhögni.csak mert nem süt a nap se.utálatos egy idő. még egy hónapja,vagy lehet,hogy több is van az már,Tinával beszéltem skypen és nagy vihar lett hirtelen,mindketten fogtuk magunkat,és kiálltunk természetesen zuhanyozni.de akkor hétágra sütött a nap,és fújt a szél,meleg volt.most hideg,barátságtalan idő van.
még mindig szeretem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése