szerda, június 2

már megint *

már megint sok pénzt költöttem el pár óra alatt * rossz vagyok... engem ne engedjetek be művészképzőbe! SOHA ! 7db 3cm átmérőjű üveggyöngyért és egy csomag fagyöngyért 3000 ft-t fizettem ... +még ha hazahozza a tesókám sárga textilfestéket,a fülbevalóalapot,na meg még a fagyöngyöket ... uhh . csődbe megyek gyerekek ... múltkor 7eu-t fizettem megint festékekért,fülbevaló alapokért.ez nem is lenne annyira nagy baj,ha visszajönne nekem.csakhogy ez nem nagyon megy,mivel mindenki igyen akar mindent (tisztelet a kivételnek).ja,megmég vettem ma(vagyis ezt vetettem) fürdőrucit,meg egy szép kis toppot:) a top anniyra szép :) tök csini xD igaz,először fordítva vettem fel,de rájöttünk,hogy úgy is nyugiban elhordható ;)a fürdőruci is csöves ..olyan fehér alapon két fajta zöld és olyan narancs buborékok vannak :) igaz,8290 ft volt,de apuci megvette :) köszi apu :) először felse akartam próbálni az ára miatt,de mégis,és most itt van a szekrényemben :)

már megint árvíz.apu először akart pénztváltani,ezért a nagyhatárt közelítettük meg.Még szép,hogy nem lehet átmenni,mert feljött a víz.és a váltó se volt nyitva.na,akkor visszamentünk a kishatárhoz,ahol egyébként nem lehetne átmenni,de most meg itt kell.na,úgy 3 óra elteltével mennénk vissza.de csak mennénk. akkorra már mind a két határt lezárták,mert már homokzsákokkal volt elkerítve.na ezért tennünk kellett egy kis kerülőt,így Karosfele mentünk.útközben megálltunk a cukiban.ettem is fincsi zselatinos,barackos,túrós sütit .nagyon szeretem*



http://www.youtube.com/watch?v=AoSodeVHok8&feature=related

annyira szeretem ezt a számot ! olyan én :)



*angyal vicceskedés


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése