kedd, március 2

ugyan,kérem !

-> Rita ! :) olyan jó kép róla...
ugyan.. az nem lehet,hogy mindig mindenki velem akar kicseszni ?? már kezd ebből elegem lenni... előttem nyalják a picipopsimat,de a hátam mögött válogatottan beszélnek... (köszönöm) szánalom ! legalább,akkor mondják meg a szemembe amit hisz mképzel rólam ! nem vagyok haragtartó,olyan esetben nem csinálok belőle nagy ügyet.. de így már azért sok.. kezd beteleni a pohár,és lassan (nagyon lassan) ki is csordul...

atyám.. miért nem vagyok egy pár évvel idősebb ? csak annyival,hogy a szüleim elengedjenek koncertekre,''party''kra... úgy táncolnék és kiénekelném magamból a lelkemet ! de nincs lehetőségem ! várom már a nyarat ! a koncerteket(tesóval -.-),ez elsősorban csápolást és várom,hogy valaki leöntsön sörrel ,és tök füstösen ágyba vágodnjak ! ... várlak már nyár ! gyere olyan gyorsan ahogy csak tudsz ! (köszi)
amúgy annyira hülyék vagyunk,vagy inkább válogatósak ? ha tél van tavaszt akarunk,ha tavasz, nyarat,ha nyár akkor már várjuk a szép színes őszt... vagy csak én vagyok ezzel így ?? :?:O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése