szombat, március 13

rég nem írtam ...

rég nem írtam,de most megpróbálom bepótolni.előre kikötöm,hogy nem fogok csak azért bejegyzéseket írni,mert muszáj ,csak ha jól esik,és talán most,most fog jól esni.

Köszi Cseni,Bea,Dani,Viki és Peti a tegnapi(pénteki) és a tegnap előtti (csütörtöki) napot.. bár áradt belőlem a düh ,de jó volt :) bár a térdem is fájt,de köszi.bár eléggé besültünk,de köszi :) hogy értsed is,hogy miért köszönök ennyit,akkor mesélek:
csütörtök délután.próba.13 óra körül kijöttünk a suliból.tudtam,hogy nem lesz jó vége,mert hó ember lesz belőlem 2 perc alatt,de elmentem velük a buszhoz.az óvoda előtt ,megtörtént,amire vártam ...: Dani megfogott,Viki elakasztott. én úgy ahogy voltam,térdre roggyottam ,mindketten rám,az útközepén, :D kössz
péntek délután.próba.13:25 óra körül kijöttünk a suliból.most már biztosak voltunk benne,hogy megint csak hóemberek leszünk.ezért elkísértem Csenit ebédre.azt is tudtuk,hogy utánunk jöttek.így is volt. elkísértem megint csak őket a buszhoz.most nem az útközepén,hanem a mező közepén kötöttünk ki mind a négyen+a gitár( :D ) .. jó volt.napi röhögő görcs számom növekedett kb. +2vel
szeretem a pénteki és a csütörtöki napokat ! egyszóval a hét legjobb napjai :) mégegyszer köszi :)

________
március közepe és havazik :S ne már.elegem van ebből.kiakarok menni és a fűben a pipacsok közt(adig még van idő,igaz) fetrengeni,és erdőt járni.fotózni. :S hideg.brrr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése